Üzenet:

Sziasztok!



Örülök, hogy már voltatok néhányan a blogon! Remélem tetszik. Az olvasók 99% lusta dög. Szóval megpróbálkozom valami egésszen mással. Remélem működik a fordított pszichológia, ezért én azt mondom, hogy ne írjatok kritikát :D



Előráláthatólag azt tervezem hogy minden hétvégén egy fejezet lesz felrakva mert nincs sok időm. Idén felvételizem :D



Szóval kellemes olvsást!
Csókpuszi: Emma115

2009. december 20., vasárnap

Prológus

Nos oké, akkor kezdem az elején. Azért vettem meg ezt a PDA-t, mert tudom, hogy nem sokára megkeresem 1000 ilyennek az árát, és mert egyszerűen el kell mondanom valakinek. És, mert ez lehetetlen két okból is 1. nincsenek nagyon barátaim 2. ez nem tudódhat ki!

Tudom hogy nem kéne leírnom, mert ha ez rossz kezekbe kerül akkor hatalmas botrány lesz de…egyszerűen nem bírom magamban tartani.
Ez az egész olyan, de olyan hihetetlen.

Az egész úgy kezdődött, hogy a netten találtam egy hirdetést, hogy szereplő válogatás lesz a Paramount –nál. Pár perces jelenetre lehet jelentkezni lányoknak. Mivel én mindig is a színészettel foglalkoztam és persze most az egyetemen is a médiával, kapva kaptam a lehetőségen.

Néhány filmben voltak kisebb jeleneteim, de sosem figyeltek fel rám. Ettől függetlenül én élveztem és nem a hírnévért és nem is a pénzért csináltam.
Szóval elmentem a válogatásra. Amikor én következtem előadtam azt a jelenetet amit kell. Talán egy kicsit túlságosan is beleéltem magam, mert leállítottak. Azt hittem hogy elküldenek, de nem. Az egyik hapsi megkérdezte, hogy szerepeltem e már pár filmben. Én mutattam egy „portfoliót”

Miután átnézte csak egy dolgot kérdezet:

- Úgy érzed képes lennél rá hogy ebben a filmben főszerepet játssz?

És így kezdődött minden. Másnap aláírtam egy szerződést. Aztán elküldtek egy nőhöz, Ninához. Ő egy menedzser és egyben stylist.

Szóval ő lett a menedzserem. Ja. Az első dolga az volt hogy elcipelt egy fodrászhoz ahol más formát adtak a deréig érő fekete hajamnak. Aztán mentünk a manikűr –pedikűr „kezelésre”.
Franciamanikűr… No comment.
Azt nem mesélem el hogy kinyilvánította: Nincs ízlésem!

Szerinte borzalmas a Converse gyűjteményem. Az sem tetszett neki, hogy nincsenek szoknyáim és a fölsőim mindig egy toppból vagy egy pólóból áll rajta pedig az elmaradhatatlan ingeim egyike. Szerinte borzalmas egy olyan gyönyörű nőn mint én…
Így változott meg az életem egy hét alatt. Most éppen egy gépen ülök ami Londonból Los Angelesbe tart. Ott leszek egy szállodába az elkövetkező egy hétben. Meg kell ismernem a színésztársammal, és promóciós képeket kell csinálni, a sajtó tájékoztatóról nem is beszélve…
Most jut eszembe. Fogalmam sincs ki lesz az a srác aki velem együtt kapott főszerepet. Azt tudom hogy most ő a tinik kedvence de… ki is ő?
- Te Nina.- szólítottam meg.
- Hm? – morogta.
- Ki az a srác akivel…
- Már vártam mikor kérdezed meg. Ő Robert Pattinson.
- És az ki?- kérdeztem értetlenül. Mégis honnan kéne tudnom?
- Az alkonyatban játszik.
- Ahha. Ezzel nem mondtál semmit.
- Tessék. Ez ő. – ad a kezembe egy újságot. A címlapon egy borostás, barna hajú kékszemű srác volt.
- Jé ez helyes…
- Hát persze hogy az Winifred. Mit gondolsz, miért várnak olyan sokat ettől a filmtől?
- Nem ’ tom…
- Hát azt gondoltam. És most kérlek hagyj egy kicsit relaxálni.

A történet amiben szereplünk, egy lányról és egy fiúról szól. Antonella szülei elválnak mert az apa beleszeret a titkárnőjébe. Antonella teljesen ki van bukva amikor találkozik Dave-vel aki egy nagyon helyes srác. Elkezdenek randizni, a suliban ők a legmenőbbek.
Aztán szépen lassan egymásba szeretnek. Egészen addig minden rendben míg Antonella rá nem jön hogy terhes. Dave pedig arra jön rá hogy féltestvérek. Az apa ugyanis a legénybúcsúján sok mindent megengedett magának… Titokban szakítanak majd csaj öngyilkos lesz. Lényegében ennyi. Megspékelve rengeteg bulival, rengeteg csók jelenettel és van egy erotikusabb ami ugye a végzetes éjszaka, ahol Antonella teherbe esik…

Nekem nagyon tetszik. Csak arra leszek kíváncsi, hogy fogom eljátszani a halálom. Elvileg kiugrom egy vonat elé…

A filmben lesz egy karaoke est hol nekem énekelnem kell és táncolnom Robbal. Ennek érdekébe tánctanárhoz járunk majd. Nem tudom hogy lesz megoldva az éneklés. Ha nekem kell énekelnem azzal nem lesz baj mert tudom magamról hogy szép a hangom de azért mégis…

Lehet hogy túl sokat aggódom….

1 megjegyzés:

  1. Szija!!!
    NAgyon jó a kezdet, és örülök neki, hogy nem hagytam ki! Bár kicsit kár, hogy csak februárban lesz sztori.... Am FEQ-val mi van? CSakmert úgy ígértétek, havi két feji lesz, de novemberben csak egy volt, decemberben meg nulla... Joh, oké, befogom, abbahagyom az elszánt FQ rajongó szerepének alakítását... Szal csak azt akartam, hogy jó a sztorid, folytasd gyorsan. Mint tudod, én is szeretem a függővéget és a közepébe vágós kezdést! Közbe leesett, hogy a felvételi miatt lesz csak akkor... *hülye* Nah, megkésve is Boldog Karit, meg előre Boldog Új Évet! Pusznyóóók:Licey

    VálaszTörlés